ЛЮД
проект (2014)
1 . Слово , що “описує” певну фізичну дію, асоціативно вимальовує наслідковість – ЗВУК – те що піддається “чуттєвому осягненню” . Простий й одночасно складний в просторовому “існуванні” чинник . В певній мірі матеріальна банальна проекція ірраціонального , в ідеалі зайва і часово-короткотривала , а однак необхідна “фіксація потрібності перебування” як такого.
Отже , між цими двома знаками ,які перебувають в різних вимірах, спроваджується певний посередник істотно важливий з огляду субєктивізації явища .
“Формалізація” проекту стає важливим критерієм – “джерело” , дія , пластичність системи перебувають на грані кроку до деструкції де іронія – інструмент “адекватності” лінійної взаємопотреби абсолютно реального явища – події – вичавлювання звуку з профанного середовища в простір “чистого неусвідомленого” .
Робота ЛЮД це (компіляція) попередніх співпраць , прагнення яких органічно втілились в перфоменсно-інсталяційному проекті ДУДІННЯ , дальший перетік якого в часі спонукав вдосконалення предметизації ідеї , і як результат (просування нової лінійно-випливаючої теми) – проект ВіброЯЩИК . В певній мірі ця робота є поглибленням попередньої мови-теми живого та модельованого середовища , світу виявлення механізмів ототожнювання їх першоджерел , (- звук з нами, все є породженням звуку і є самим звуком , з чого триває – творене звуком чи з звуком .) мотивацій розвитку , їх інтерпретації , схем протиріч й боротьби паралельних систем породжених ними .Звук звуку – звук пластики , як і звук слова – знаку , є однією з ключових форм опису , фіксації мутацій цих процесів , що тривають повсякчас , – з корекцією на зміни координат перетину в драстичних вузлах . При всій первинній складності означити мотивацію суперечностей , боротьби а пріорі різного в цій роботі в ній сконцентрована спроба втілення наших ідеологічних прагнень (можна мовити про колективно-субєктивний певний ракурс ) і є організуючим чинником , де бадьора образність знімає мул нашарувань , спроб порозумінь , й стрімка теча висуває в фарватер ідеалу іронічно завуальовані попередньо смисли.. Саме тому ДУДІННЯ та ВіброЯЩИК покриває ЗВУК – полотно незримого генератора виповнюючи цілісне монументальне тло-міф – екран світу паралельної драматургії акцентів.
2. РЕЛІКТовий ЗВУК та ЛЮД
Він лине проймаючи предмети , виповнюючи їх хвилями первинної глибини .
Так спливають образи які ледь пізнавши втрачаєш , де мерехтіння дійсності безмежною колєйкою сповнюють надію в незворушність форми , досконалість лаконізму якої дає можливість довірливо долучитись спогляданням і не більше…
проект включає в собі три взаємопов’язані розділи :
- 1. ДУДІННЯ просторова інсталяція , перфоменс
( Фурдіяк , Слободян, Яремчук )
- 2. ЛЮД (РЕЛІКТовий ЗВУК) відео-проект
( Фурдіяк, Яремчук )
- 3. екранування ФОРМИ
( Фурдіяк )
фото Юрій Бакай